-- PURGĀRE --

lunes, junio 11, 2007

"Pues jo estic de puta mare"...

... frase que no parava de repetir en el vinya rock '07 mentres el deu (de l'esglessia) ens pixaba damunt, i el tio es va quedar agust, 10000 millons de litres per metre quadrat. Viva Quechua, gracies a que estaven en una 3 seconds i no es vam morir ofegats. Jo lo unic que recorde d'aquells moments d'angoixa eren canyuts flotant, gent morta etilicament flotant, botelles flotant, cartons de vi flotant, jo allargant la ma a per els canyuts i a per els cartons de vi, perros-flauta sense perros i sense flauta flotant, una anaconda... hummm crec que anava un poquet pet en eixe moment. Pero en eixe moment l'euforia soles em deixaba dir mentres els demes ploraven, maldien al cel, se mutilaven entre ells per okupar les tendes que havien sobreviscut a la ploguda: "Pues jo estic de puta mare".
De fondo se sentien als hip-hoperos. Quin moment mes magic... Des d'eixe moment si no plou en un concert, per a mi no es un bon concert. A mi m'agra que el nostre deu em pixe en la cara (osana en el cel).
Jo crec que aquest any en el FIB encara hauran perros-flauta flotant, bueno al menys les flautes soles flotant.
Ara vos dic la vitat, la ploguda va fer molta mella, va gent que va perdre la tenda, havia una que estava en mig (i hu dic de veres) d'un llac. Jo me vaig pega la risota mes bona de tota ma vida, pobrets/etes. Una bona excusa per no gitar-se en tot el festival. Pareixia les imatges del sunami, pero amb mes sucietat, mes destrossos, mes etilic... mes millor, mes de bon rotllo.

Be, a resum de tot asto, que se m'apetit tornar a soltar les meues tonteries de nou. Mes que tot per fer gasto. Ademes que esta de puta mare escriure coses que no te lleven a cap lloc i qualsevol criatura de deu pot perdre uns minuts llegint les teues coses absurdes sense trellat mentres en l'altra punta del mon algu esta mirant los simpson (te que have sempre alguna antena3 tv alternativa en tots els punts del mon que emitixen, en ca moment respectivament, los simpson).

Xe, salut i a passar-ho be!. PURGĀRE RULES!!!.

Per cert; entens de mar?....