-- PURGĀRE --

sábado, agosto 25, 2007

De nou...

... tu has desaparegut. De nou em deixes soles, sense cap explicacio. Sense cap respecte a la meua persona. Sense vida ni sentit. Alineat. Estupid. Lleig. Derrotat. Desil·lusionat. Cabrejat. Depresiu. Violent. Critic. Pesim. Absurdo. Desgraciat...

...

...

De nou, un paro en el meu blog. Ella sa esfumat. No esta al meu costat per murmurarme i donar vida als meus dits, a la meua ment. De nou el meu mon mental ha parat. Les meues ganes de crear han parat.

I tot per eixe esser putrefacte, ell les ha destruides. Les ha enderrocat. Les ha trapijat... que facil ha sigut per a ell...
Tal volta algun dia ella torne, i me done la força suficient per destruïr eixe esser. Odiec a eixe esser. L'aborrixc. El matare com ell ma matat a mi.

Adeu fins un temps i a passar-ho be!.

P.S: Gracies per els anims que ma donat la gent per que escriga... sobretot a tu, Cyric... gracies tio!.

11 Comentaris:

  • :(
    Q trist... No sé q et passa però quasi m'ho podria imaginar... No sé si encertada o no a la fi tot és el mateix resultat. Si és q sembla q ens agrada trepijar la nostra pròpia merda. Jo tbé t'anime a que seguisques escrivint, com a mínim és una via d'escap, no sé, a mi em va be.
    Cuidat!!
    B7s!

    Per Anonymous Anónimo, a 4:40 p. m.  

  • Ei Yol!. Gracies per els anims per a que seguixca purgant-me. Gracies. Pero es aixo, no tinc ara cap musa susurrant ni res :D. De moment un paronet... total.
    Tranquila que el tema eixe ja esta zanjat... ara a per un altre tema.

    Vinga a passar-ho be!Gracies!.

    Per Blogger _sacesm_, a 1:35 p. m.  

  • ey,félix, que soc pedro, el de les fotos...laconexiónwisconsin.blogspot.com o doctorpedro.blogspot.com...comentaris ben recibits, pots comentar les fotos...ja me dedicaré ha investigar per aquí...adeu!

    Per Anonymous Anónimo, a 1:25 p. m.  

  • Be, ja q no tens fons d'inspiracio... entra al meu space a comentar jajaja... potser riuras un poket :P
    B7s!!
    Hola Pedrooo!!!
    Holaaaa FEEELLIIIXXXX!!
    P.D. A xavo rastes me portes... t vaig vore l'altre dia, jo passava en el cotxe (ara q no sigues tu :S q podria passar pq jo i el meu astigmatisme).
    stars forever!

    Per Anonymous Anónimo, a 11:29 p. m.  

  • Ei!!Perdo per la tardança en contestar-vos... es que he estat un poc liat de mes :).

    Pedro, començare per tu, en acabar d'escriure asto, entrare al teu espai i vore el teu treball, cosa sempre agradable. M'encanta la teua visio del mon a traves de la lent de la teua camera de fotos. De vitat, molt autentic. Tu i jo tenim que parlar de tot asto un dia d'aquestos, a vore si entre els nostres dos mons creem uno nou surrealista i d'impacte total. Gracies tio! :D.

    Yol!, ie. Ara entrare al teu espai tambe, a vore que tens per ahi... me te intrigat :D. Si la vitat sk si, les rastes no paren de creixer xD. Pero... mira que no tocar el pito per saludar-me!!! :DDD. Xe, a vore si a la proxima ;D. Gracies per els anims, de vitat :D. Dintre de poc tal volta, mes musa, mes inspiracio :). Mos va quedar pendent les estreles!.

    Ale gent!, a passar-ho be!.

    Per Blogger _sacesm_, a 4:48 p. m.  

  • feia temps que no entrava per aqui...

    aguarde que seguisques prompte purgant per ahi fèlix, eh? què em dius ;)

    mska

    Per Anonymous Anónimo, a 1:40 p. m.  

  • HOLAAAA!!
    Quan vas a actualitzar?
    jajaja...
    Aki una fan esperant q escrigues de nou... No pot ser :P Jo te puc fer de musa gratis, si vols jejeje
    Ala!
    A Passa-ho be! :P
    B7s!

    Per Anonymous Anónimo, a 9:06 p. m.  

  • HOlaa!
    Ni musa ni res, t'has morgut! JAJAJA... Bueno, a vore quan acaben els examens o lo q siga q tingues q fer.
    Fins aviat si us plau!!!

    Per Anonymous Anónimo, a 4:32 p. m.  

  • De nou.

    De nou torne a entrar, i de nou torne a comentar.
    Oblidares el teu blog i ara jo em sento buida.
    No vull tornar, no vull no vore res nou, no vull...

    JEJEJEJE...
    Va, a vore si actualitzes ja pesat, q t'agrada mes fer-te de rogar... juers!!

    Per Anonymous Anónimo, a 11:05 p. m.  

  • Vaja... Em dona la impresió q cada blog q toque se paralitza, o serà q sóc la única insistent d'este món... TIOOOOOO!! En la de coses q tens per contar... Ja pillaré ja!!

    Per Anonymous Anónimo, a 12:43 a. m.  

  • Vaig aprendre molt

    Per Anonymous Anónimo, a 11:16 a. m.  

Publicar un comentario

<< Inici