-- PURGĀRE --

jueves, agosto 02, 2007

Dia dur de treball

Ara cap alli...
... cap alla!
Eixe te mira....
Corre que obrim...
Quantes hores?!...
Colapso...
Sues...
Falten... quantes hores?!...
Jumilla...
Skalarriak...
Xe!, no t'aguardava...
No me toqueu els ous...
Pilla el telefon...
Telefon...
Telefon...
Telefon...
Anem a dinar...
PETADISIM...
Menjar a soles bocadillet...
En dena, NO!...
Es igual igual... que bonic...
Vull mes...
Fora, lluny, un llarg viatge...
Dema quantes hores?!...
Saquen la sang...
Visio bonica...
Ganes de mes...
Un poquet mes temps, i un altre dia menys...
AUTOBUS!!!...
Davant dels meus ulls...

QUANTES HORES?!...
Empressonat...
Diners...
Bonica...
Un poc mes de temps...
'Llibertat'...


DEMA MES!

A passar-ho be!.

1 Comentaris:

  • Eis, q passa? Em va molar tant el teu comentari de jo Vs abella... q quasi em pixe JAJAJA... com me molen les parides així (t vaig deixar un comenari) I quan s'ho contava a ma germana em deixa... Però,tindrà un doble sentit això d'anar de flor en flor... JAJAJA... i jo li deia: NOOOO, ell és així de feliç :D Sense dobles sentits.
    Si t'aburrixes pàssa't pel meu space.
    B7s!

    Per Anonymous Anónimo, a 4:56 p. m.  

Publicar un comentario

<< Inici