-- PURGĀRE --

lunes, junio 11, 2007

Va, algo suave per començar de nou a donar per sac! ;D

Hui he fet una sessio remember de l'ambulatori, de lo be que te cuiden ahi, lo atentos que son i lo profesionals que son. I sentat aguardant, superagust i comode en eixes cadires tant estupendes i uniques en el mon... me quirden per a que pase. El metge me toca violentament i me pose violent. Ell me veu violent i me droga, me droga a mes no poe, i jo volec, m'evadixc. El metge m'obri la porta per a que ixca, pero estic drogat. I me parlen i jo parlec amb drogalitat. I me desmallec de tanta informacio. I malsomie (aquest video dona por, de vitat). I me toque. I xiuxiuexe (mireu com imita qualsevol so, el final es flipant). I me tiren un poal d'aigua calenta. I me senc absurdo (el principi es tremendo, mireu el correfocs japones xD). Absurdissim. Ixc corrent a tota ostia. Entrec en l'ascensor ple d'abueles. I me baralle en el veneor de cupons de fora. I mirec al meu voltant ple de dones amb els seus nadons. I escupix al terra....
...
...
... que poca serietat que te la sanitat actual.

A passar-ho be!.