-- PURGĀRE --

martes, mayo 09, 2006

La llibertat d'internet

Internet va sorgir amb l'idea de llibertat d'informació i com a mitja de compartir. Sense prohibicions(bé, sempre hi ha un limit, moral i ètic). I te trobes meravelles com estes. La vitat, esta molt bé internet, se troben coses interesants.

"La enésima versión remasterizada del loco alemán. Ésta vez vemos su reacción cuando vino de beca Erasmus y se apunto a la Universidad Politecnica de Madrid (la UPM). No sabía lo que le esperaba..."->alemà boig.
Font. Yonkis web.

Per cert, aquest video el vaig trobar grasies als meus nous caps. La vitat, m'encanta el meu treball(llastima que siguen pràctiques d'empressa)...

AH!, per cert, volia seguir comentant la llibertat d'expressió d'internet. De com evolucionen idees. De com sorgeixen noves adaptacions... vamos que la gent te molt de temps lliure i fa coses super-absurdes i... algunes molen(el video d'ans) i altres te fan pensar a on anem a parar. Aquest video va sorgir per aquesta infernal i ritmica web. Com veveu el video de la web es una 'gayola' mental monumental i a la gent li va fer grasia fent diverses versions, i cada una més violenta i absurda que l'anterior, la gent abusa de les drogues, de l'alcohol, dels productes de neteja, toxics, de colorins, la falta de sexe... ja m'enteneu... ja van avisar que no acceptaren tatuatges del bart simpson ni del Isidoro(vos 'enrecordeu'?) de gent desconeguda, esta gent segur que no soles els acceptava i sels posava en el cos... sino que ademes sels fumaven i sels aplicaven al ull(aquest ultim no té cap desaprofitament).

Vos recomanec que cerqueu més videos(hi han moltes mes versions) del boig alema en el "tubo".

VISCA LA LLIBERTAT QUE DONA INTERNET.

2 Comentaris:

  • dena el món està ple de frikis tarats! jajajaja

    Per Anonymous Anónimo, a 12:51 p. m.  

  • Drosophila..... JA VEUSSSS!.

    El món dels frikis es un món ón es fàcil entrar, però no eixir...

    Jo me fet friki de botelles de ketchup, m'agrada txupar-les per fora sufrint la frustació de que no tastec la tomata...

    Coneixer als frikis es voldre-los.

    Per Anonymous Anónimo, a 9:39 p. m.  

Publicar un comentario

<< Inici