-- PURGĀRE --

martes, junio 12, 2007

Ni heroes del silencio, ni Scorpions, ni Stradovarius, ni...

Ha llegat un nou grup, el grup definitiu, el grup que marcara un ans i un despres. Es mes, ja l'han marcat. Jo ara en la dutxa la tarareje sense parar el seu superhit "Por el culo te voy a dar". Que magic i armonios. Un grup que llegara allunt sense fer falta que cap dels integrants tinga una mort absurda. Un grup de ments brillants que destaquen per si soles. El grup es diu sense mes dilacio i amb un nom molt currat:

LARVA FECAL

Jo crec que tot lo que he escoltat de moment ha sigut ronya, aquest grup si que pita d'una manera brutal. Aquest va ser el primer superhit que vaig escoltar i em va marcar musicalment parlant:

"Por el culo te voy a dar"


Jo hu tinc clar, si tinga que deixar de fer "copies de seguritat" (emule) sera per aquest grup. Tenim que donar-li tot el nostre suport. Jo la vitat, tinga que proposar tocar aquesta canço en la charanga en la que toque. Te que tindre una armonia impoluta i majestuosa per als clarinets, saxos, trompetes... se m'erisa tot el pel. Per cert, la banda es de la nostra terra, ALACANT!. Per cert, mireu el comentari que deixen de l'anterior video linkat:

"
ATENCIÓN!!! El polemico grupo Alicantino LARVA FECAL superó las 40.000 visitas con este himno internacional. y por razones desconocídas desaparecieron de youtube por completo...
...Ahora vuelven a obsequiarnos con el video musical mas visitado de toda españa!!!

P.D. Pasadle el link a todos vuestros contactos del MSN^^

VIVAN LARVA FECAL!!!
"

Han creat ja un mite i una historia, jo si haveren sigut proposat en un programa que van fer fa res en antena3 de qui era el personatge mes important de l'historia d'espanya... sense dubte els havera votat d'una manera industrial i desconsiderada, d'una manera cega. Me senc molt identificat en les seues lletres. Histories plenes d'amor (aquesta te rimes exquisites i estupendes, bellissim), guerra, angoixa... molt directes (pero amb carinyo sempre).

Be, despres va llegar l'apoteosi... el cantant ens deleita en aquest video d'un solo de guitarra unic en l'historia del rock i de la musica. Soles gent experimentada com ells poden fer-ho, no hu intenteu... el video es titula "Solo cojonudo" (Avanti pues, es un poc duret, pero val la pena xDDDD, no vos defraudara, son semideus, on han estat tot aquest temps). Fijevos en el guitarrista les mirades que li pega en aquest video, mirades d'enveja, idolatracio, admiracio... l'encanta esta al seu costat, se sent supercomode.

Pero aixo si, el meu cas, no es un cas aïllat, han creat una comunitat, un millo de filigresos que els idolatren, s'enamoren, cambien vides, gent del famoseo, creen grupies, sobrepasen fronteres i son respaldats per grans entitats musicals.

Soles em queda dir...


VIVAN LARVA FECAL!


A passar-ho bé!!!.

3 Comentaris:

  • Hola, somos Anhell y Kamoperra de LARVA FECAL, nos a gustado mucho tu reportaje, nos sentimos alagados, ya estamos mirando el tema de tocar en directo, seguramente el primero en Valencia, un saludo!!!

    Per Blogger Unknown, a 4:30 p. m.  

  • Eiii que tal xe?!. Oh!, de puta mare. M'alegre que les coses vos vajen be. Mes que tot perque sou un grup autentic :D. Ja era hora que ixquera algo alternatiu en el panorama musical d'Alacant!.
    Jo es que Valencia me pilla un poc llunt... no se si podre asistir xD... pero estare en anima i cos fecal present! ;D

    Va anims!.

    Per Blogger _sacesm_, a 1:19 a. m.  

  • puta felix d'on sakes estes coses xDDD cyric

    Per Anonymous Anónimo, a 1:47 p. m.  

Publicar un comentario

<< Inici